Radio-tv-nederland.nl - Alle legale DAB-, FM-, AM- en DVBT-zenders in Nederland

Radio-tv-nederland.nl - Alle legale DAB-, FM-, AM- en DVBT-zenders in Nederland
Naar Radio-tv-nederland.nl
Bekendheid: (Rang # 22729)

Taal: Nederlands

Alle legale DAB-, FM-, AM- en DVBT-zenders in Nederland

Keywords: Dab Dab+ Fm am Dvbt Frequencies Propagation Masten Zendmast Antenne Antennas Diagrammmen am/kg mw/sw Frequenties Antennes Zenders Erp Vermogens Rds am Middengolf Kilowatt

Uw ervaringen delen:

Veiligheid en classificatie

De website bevat geen aanstootgevende inhoud en kan door minderjarigen en op het werk worden bezocht.

Criterium Classificatie
Geschikt voor jongeren ? De inhoud van de website is geschikt voor jongeren.
Safe for work ? De website kan veilig op het werk worden geopend.

Recensies, aanwijzingen van vermoedelijke fraude, kan de ernst of potentiële gevaarlijke software (malware) hier te vinden: Radio-tv-nederland.nl recensie

Inhoud en keywords

Belangrijke en populaire websites

De inhoud van de website staat onder andere verspreid over de pagina's Dab, 87.6 Mhz - 104.8 Mhz en Dab. Hieronder staan de belangrijkste 10 subpagina's van Radio-tv-nederland.nl vermeld:

# Beschrijving ? URL op de website die vaak door externe bronnen wordt aangehaald. ?
1. Dab /dab/dab-overzicht.html
2. 87.6 MHz - 104.8 MHz /876-1048mhz.html
3. Dab /dab zenderlijst.xls
4. 104.9 MHz - 107.9 MHz /1049-1079mhz.html
5. Evenementen frequenties /evenementen.html
6. Radio Data Systeem /rds/rds.html
7. 531 kHz - 1611 kHz /am/am.html
8. FM frequentie lijst /fm zenderlijst.xls
9. 153 kHz - 279 kHz /am/lg.html
10. 5955 kHz - 13700 kHz /am/kg.html

Vergelijkbare websites

Voor de keywords Radio, Zenders en Continu konden soortgelijke websites over Radio-tv-nederland.nl worden gevonden. Hieronder staan soortgelijke websites vermeld.

  • Nederland.fm - Nederland.FM - Radio luisteren via Internet.

    Overeenkomsten: RadioNederlandZenders

    Ove­reen­komst:
    58 %

    3 overeen-komstige keywords

  • Onlineradiostations.nl -

    Overeenkomsten: RadioZendersLegale

    Ove­reen­komst:
    55 %

    3 overeen-komstige keywords

  • Radio.nl - Radio.NL alles over Radio

    Overeenkomsten: RadioZendersContinu

    Ove­reen­komst:
    46 %

    3 overeen-komstige keywords

  • Radiofm.nl - Cookies op radiofm.nl

    Overeenkomsten: RadioZendersContinu

    Ove­reen­komst:
    46 %

    3 overeen-komstige keywords

  • Trouw.nl - Cookies op Trouw.nl

    Overeenkomsten: NederlandDoorMinister

    Ove­reen­komst:
    28 %

    3 overeen-komstige keywords

Voor nog meer soortgelijke websites met de keywords Radio, Zenders, Continu of Legale kunt u de zoekfunctie van Webwiki gebruiken via de onderstaande link.

Technische informatie

De webserver van Radio-tv-nederland.nl wordt beheerd door Superior B.V. en bevindt zich in Nederland. De webserver host ook nog minstens 118 andere websites en wordt daarom als 'massahosting' gezien.

De websites van Radio-tv-nederland.nl worden op een Apache-webserver gehost. Door het ontbreken van gegevens voor het regelen van webcrawlers in de metagegevens wordt de inhoud van de website geregistreerd door zoekmachines.

Technische informatie over de technologie van de website

IP-adres::83.137.194.104
Beheerder server:Superior B.V.
Aantal websites:over 100 - andere websites met dit IP-adres
Bekendste websites:Edubloggers.nl (goed bekend), Radio-tv-nederland.nl (redelijk bekend), Shipspotters.nl (enigszins bekend)
Websites voor volwassenen:1% van de website is alleen voor volwassenen
Taalverdeling:89% van de websites is Nederlands, 3% van de websites is Engels

Technische informatie over de technologie van de website

Webserversoftware: Apache, Versie 2.2.31
Besturingssysteem: Unix/Linux (Unix)
Generator:Microsoft FrontPage 6.0
Laadtijd: 0,11 seconden (sneller dan 97 % van alle websites)
Bestandsgrootte:56,01 KB (1268 herkende woorden in de tekst)

Commentaren, ervaringen en reviews bij Radio-tv-nederland.nl

Geen commentaren of reviews gevonden

Een nieuw commentaar toevoegen:
Uw naam:

Uw e-mail:

Uw website:

Beoordeling:
      
      
      
      
      
Geef een beoordeling
Top zoekbegrippen over Radio-tv-nederland.nl
continu door frequenties hoogersmilde juli kpn legale minister nederland radio radiotvnederland tv zenders zendmast
Links naar Radio-tv-nederland.nl