Handwerkboeken.nl - Home | naaien, breien, haken, quilten, borduren

Handwerkboeken.nl -  Home  | naaien, breien, haken, quilten, borduren
Naar Handwerkboe­ken.nl
Bekendheid: (Rang # 343357)

Taal: Nederlands

Een ruime collectie boeken over handwerken. Zelfmaakmode, naaitechnieken, haken, breien, borduren, quilten.

Keywords: Handwerken Handwerkboeken Knutselen Hobby Breien Haken Quilten Vilten Patchwork Appliceren Naaien Zelfmaakmode Handwerktechnieken Naaitechnieken Borduursteken Haaksteken Haaktechnieken Breitechnieken Breipatronen Haakpatronen Borduurpatronen

Uw ervaringen delen:

Veiligheid en classificatie

De website bevat geen aanstootgevende inhoud en kan door minderjarigen en op het werk worden bezocht.

Criterium Classificatie
Geschikt voor jongeren ? De inhoud van de website is geschikt voor jongeren.
Safe for work ? De website kan veilig op het werk worden geopend.

Recensies, aanwijzingen van vermoedelijke fraude, kan de ernst of potentiële gevaarlijke software (malware) hier te vinden: Handwerkboeken.nl recensie

Inhoud en keywords

Belangrijke en populaire websites

De inhoud van de website staat onder andere verspreid over de pagina's Handwerkboeken.nl, Veelgestelde Vragen en Mijn Verlanglijst. Hieronder staan de belangrijkste 10 subpagina's van Handwerkboeken.nl vermeld:

# Beschrijving ? URL op de website die vaak door externe bronnen wordt aangehaald. ?
1. Handwerkboeken.nl /
2. Veelgestelde vragen /faq/
3. Mijn verlanglijst /wishlist/
4. Inloggen /customer/account/login/
5. nieuwe boeken /nieuwe-artikelen.html
6. breiboeken /breien.html
7. haakboeken /haken.html
8. Menu /#header-nav
9. borduurboeken /borduren.html
10. Zoek /#header-search

Vergelijkbare websites

Voor de keywords Haken, Breien en Borduren konden soortgelijke websites over Handwerkboeken.nl worden gevonden. Hieronder staan soortgelijke websites vermeld.

  • Naaipatronen.nl - Home | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online

    Overeenkomsten: HandwerkenHandwerkboekenKnutselenBreienHakenViltenPatchworkNaaienBorduren

    Ove­reen­komst:
    86 %

    9 overeen-komstige keywords

  • Handwerkbeurs.nl - De grootste handwerkbeurs van Nederland!

    Overeenkomsten: HandwerkenHandwerkboekenBreienHakenBordurenHand

    Ove­reen­komst:
    74 %

    6 overeen-komstige keywords

  • Hobbydoos.nl - Gratis breipatronen en haakpatronen downloaden - Hobbydoos.nl

    Overeenkomsten: HobbyBreienHakenViltenNaaienBorduren

    Ove­reen­komst:
    57 %

    6 overeen-komstige keywords

  • Jackiesatelier.nl - Jackies Atelier - Veenendaal - workshops, breien, haken, quilten, vilten, decopatchen, Tilda enz...

    Overeenkomsten: HandwerkenBreienHakenQuiltenVilten

    Ove­reen­komst:
    51 %

    5 overeen-komstige keywords

  • Hema.nl - HEMA - maakt het dagelijks leven leuker en makkelijker

    Overeenkomsten: KnutselenHobbyBreienHakenBoeken

    Ove­reen­komst:
    46 %

    5 overeen-komstige keywords

Voor nog meer soortgelijke websites met de keywords Haken, Breien, Borduren of Handwerken kunt u de zoekfunctie van Webwiki gebruiken via de onderstaande link.

Technische informatie

De webserver van Handwerkboeken.nl wordt beheerd door Transip B.V. en bevindt zich in Nederland. Deze webserver host enkele andere websites waarvan de meerderheid Nederlands is.

De websites van Handwerkboeken.nl worden op een Apache-webserver op basis van de programmeertaal PHP gehost. De functionaliteit van een webwinkel wordt verzorgd door de software Magento. De opmaaktaal van de internetpagina's is XHTML 1.0 Strict. Er wordt gebruikgemaakt van de analysesoftware Google Analytics om het gedrag van bezoekers op de website te analyseren. Op de website staat expliciet vermeld dat het indexeren van de website door zoekmachines en het bezoeken van hyperlinks door bots toegestaan is.

Technische informatie over de technologie van de website

IP-adres::37.97.177.53
Beheerder server:Transip B.V.
Aantal websites:4 - andere websites met dit IP-adres
Bekendste websites:Naaipatronen.nl (redelijk bekend), Schnittmuster-online.com (enigszins bekend), Sewingpatterns.eu (enigszins bekend)
Taalverdeling:50% van de websites is Nederlands, 25% van de websites is Duits, 25% van de websites is Engels

Technische informatie over de technologie van de website

Webserversoftware: Apache
Softwareplatform:PHP, Versie 7.0.24
Shop-Software:Magento
Laadtijd: 0,46 seconden (sneller dan 69 % van alle websites)
HTML-versie:XHTML 1.0 Strict
Robot-informatie:INDEX,FOLLOW
Bestandsgrootte:83,56 KB (310 herkende woorden in de tekst)
Tracking/analyse:De website maakt gebruik van Google Analytics om zijn bezoekers te analyseren.

Commentaren, ervaringen en reviews bij Handwerkboeken.nl

Geen commentaren of reviews gevonden

Een nieuw commentaar toevoegen:
Uw naam:

Uw e-mail:

Uw website:

Beoordeling:
      
      
      
      
      
Geef een beoordeling
Top zoekbegrippen over Handwerkboeken.nl
boek boeken borduren breien collectie haken hand handwerkboeken handwerken naaien naaipatronen nieuwe quilten ruime werk zelfmaakmode
Links naar Handwerkboeken.nl